Najczęściej zadawane pytania

1. Jakie produkty są dostępne w designersi.pl?
W naszym sklepie mogą Państwo zakupić fototapety, obrazy, plakaty, okleiny, naklejki oraz grafikę ciętą. Oferta umożliwia zakup dodatkowych akcesoriów do montażu oraz gotowych zestawów ozdobnych.
2. W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?
Wybierz interesującą fototapetę, ciekawy obraz, plakat oryginalną naklejkę. Dostosuj odpowiednie cechy produktu, które Cie interesują. Następnie skorzystaj z opcji DODAJ DO KOSZYKA i wypełnij formularz zamówienia.
3. Czy jest możliwość zapłacenia przy odbiorze?
Niestety, nie ma takiej możliwości, ponieważ każdy wydruk robiony jest pod indywidualne zamówienie. Płatności odbywają się poprzez przelew bankowy bądź e-płatność.
4. Co zrobić w przypadku otrzymania uszkodzonej paczki?
Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu zamówionego produktu wykryjesz wady techniczne w tym:
 a) zły rozmiar
b) zły materiał
c) brak części składowych zamówienia
skontaktuj się z nami i prześlij materiał dowodowy w postaci zdjęć cyfrowych na adres reklamacje@designersi.pl, a my wyślemy kuriera po odbiór reklamowanego produktu.

W ciągu 14 dni roboczych wyślemy ponownie wybrany produkt bez dodatkowych kosztów lub zwrócimy pieniądze.

UWAGA Do wad technicznych nie zaliczają się różnice kolorów z uwagi na różnice w odwzorowaniu kolorów przez monitory komputerowe, a także faktyczne uszkodzenia wynikłe ze sposobu użytkowania produktu przez klienta. Do rozpatrzenia reklamacji wymagany jest dowód zakupu, a opakowanie zawierające reklamowany produkt musi zawierać wszystkie elementy wyposażenia dodatkowego będącego częścią tego zestawu.
5. Co mogę zrobić, jeśli mam dodatkowe pytania dotyczące zamówienia?
Jeśli masz pytanie odnośnie swojego zamówienia, a nie znalazłeś na naszej stronie odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie lub po prostu chciałbyś zasięgnąć opinii i porady naszego konsultanta zadzwoń do nas :)
6. Czy kolory na wydrukach pokrywają sie z kolorami zdjęć i grafik widocznych na ekranie?
Kolory zdjęcia na stronie designersi.pl mogą różnić się nieznacznie od rzeczywistych kolorów wydruku. Różnice te mogą wynikać z indywidualnych ustawien Twojego monitora.
7. Co zrobić, jeśli nie znalazłem odpowiedniej dla mnie oferty?
Zawsze możesz skorzystać z porady naszych wykwalifikowanych doradców, którzy posiadają ogromne doświadczenie.
8. Co zrobić, gdy paczka jest uszkodzona?
Jeśli zdarzy się, że przy odbiorze paczki zauważycie Państwo jej uszkodzenie, prosimy o natychmiastowe sprawdzenie, czy towar również został uszkodzony. Kurier ma obowiązek poczekać, więc nie ma problemu ze zrobieniem tego przy nim. Jeśli okaże się, że zawartość również została uszkodzona, konieczne jest sporządzenie na miejscu protokołu szkody. Jest to bardzo istotne - bo protokół to jedyny dokument, który uprawnia do reklamacji przesyłki u firmy kurierskiej. Równocześnie, należy jak najszybciej się z nami skontaktować, abyśmy mogli przesłać towar bez uszkodzeń.
9. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Czas realizacji zamówienia nie powinien przekraczać 14 dni roboczych w zależności od wybranego rodzaju dostawy.


Nasza oferta
 

DESIGNERSI
Drukarnia Wielkoformatowa
ul. Ks. J. Londzina 65, 43-246 Strumień